den røde tråden

– bli gjennkjent, samme hva du gjør!

Det mange kaller ”den røde tråden” i markedsføringen sin, kaller vi: strategi, konsept og design. Uansett hva man kaller det, handler det om å ha et ”felles ansikt” utad.

I en verden hvor varer og tjenester stadig blir likere er det viktig å fremstå som unik. Du må skille deg ut i fra konkurrentene dine.

Før var vi mer beskyttet av avstand. Konkurransen i vårt lokalmarked hadde formet seg gjennom mange år og det var plass til alle. Alt dette endret seg med internett. Kundene fikk tilgang til et mye større marked og de kunne handle på kryss av tradisjonelle grenser.

For å møte de nye utfordringene bør du vurdere din ”røde tråd”. All din markedskommunikasjon; annonser, nettsider, brosjyrer, radio og tv spots osv., bør ha det samme budskapet. Ta en kritisk titt på det du har. Har de et felles budskap? ”Snakker” de til kundene dine og ”forteller” dem hvem du er?

Vi i TYFON kan hjelpe deg med alt fra markedsstrategi og konseptutforming til profilutvikling og strategisk design. Vi trekker en ”rød tråd” for deg gjennom all din markedskommunikasjon. Ta en tur innom vår portfolio og kikk på noe av det vi har laget.